Wednesday, March 31, 2010

Desiran Kasih!!~

kebahagiaan yang ku cari, kejujuran yang ku ingini, kesetiaan yang ku beri dan yang pasti ia tidak berbelah bahagi....kepemergianmu untuk 2 minggu amat memberi impak di dalam diriku...rindu diriku padamu mula berbisik ke segenap pelusuk jiwa ku. cinta yang berputik mulai kembang berseri lagi. Bertanyaku pada diri, mungkinkan ianya akan layu????tidak mungkin sama sekali...akan ku jaga ia agar tetap mekar mewangi, haiqal azeem jefry nama yang dianugerahkan amat bererti di dalam hatiku ini..cinta yang disemai semakin berakar umbi sehingga ke dasarnya.aku cinta padanya....!!!~walaupon sekadar ayat dan kata-kata...mungkinkah ia dapat dirungkai, kepastian yang daku tidak ketahui lagi. walaupun segunung harapan yang aku letakkan untuk bercinta kali ini bersamamu,...demikian juga risiko yang bakal ku lalui, onak duri terpaksa ku redahi juga....biarpun segalanya pahit, harus ku mamah dan harungi jua...hanya luahan hati ingin ku kongsi bersama mu....tiada yang lain....ingin sekali aku mahu kau mengerti betapa dalamnya hati ini mencintai mu...merasai kasih yang ku luahkan hanya padamu..walau sekelumit kasih...!!~linangan air mata ini semakin deras membasahi....derisan angin menghembus lembut di leherku....ingin sekali aku berada di dakapan mu, engkau membelaiku, senyum tertawa bersama, tidak tergambar saat indah yang ku impikan hidup bersama mu...tiada lain yang kuharapkan hanya secebis cinta yang aku perlukan ketika ini....aku redha mencintaimu haiqal....walau apa pun kesudahannya...

*Haiqal, titipan salam rindu dan sayang buat mu walau dimanapun dikau berada...

No comments:

Post a Comment