Wednesday, April 7, 2010

~~How Much i Love U~~

salah kan aku mencintai mu????
salah kah aku, mengingin kan mu????

dosa kah aku pada diri mu?????
salah kah aku di pandangan mata mu????

pedih nya hati mengenangkan mu....
siksa jiwa ku, mengingati mu........

sedihnya aku, di dustai mu.....
sedihnya aku...di khiananti mu.....

kau pergi.....pergi dengan 'Sepi'......
kau hilang.....hilang dalam mimpi.....
kau ghaib tidak ku temui........

musnah semua, harapan itu....
musnah semua....yg ku korban kan.....
musnah juga kepercayaan ku pada mu......
Kasih Yang di Bina
secalit cinta masih terpalit hati ini...masih...masih tegak berdiri menjunjung tunjang cinta ku.....kemana perginya janji yg di semai, kemana perginya kata manis mu....inikan yang di bilang dusta nista cinta?????siksa neraka kasih??????apa salah aku hingga di duga sebegini rupa??~~~~


Haiqal Aziem Jefry....
(terima kasih atas segalanya...)
(cinta itu bukan milik ku)

No comments:

Post a Comment