Thursday, May 6, 2010

~indah sekadar cinta~

Di mana cinta yang ku cari??????kemana pergi kasih yang bersemi??????kemana hilang sayang yang di janji?????.....masih belum ku temui.....

sudah mencecah bulan yang kelima usia hubungan cinta ku bersamanya......mengapa masih sukar untuk ku tempuhinya.....semakin sulit dugaan ini harus di lalui.....sesukar mana, seperit mana, setandus mana.......cinta ini tetap di hati.....

ku coba untuk tabahkan diri ini......ku pujuk hati ku sendiri.......masih tak mampu untuk ku hadapi..mengapa semua ini harus terjadi.....

haiqal, tahu kah dirimu terlalu istimewa bagi ku.....siang malam ku, hidup mati ku tetap dengan diri mu.......mungkin kerana rasa cinta ini aku masih tetap setia menanti......tetapi sampai bila??????aku hanya insan yang lemah....masih memerlukan kasih sayang dari mu , ingin merasakan kehangatan erti cinta, yang menginginkan kasih asmara......hanya dengan mu....
setiap detik ku menanti saat itu....walaupun belum pasti kenyataan yang bakal terbukti.....

haiqal, payah kah untuk engkau mengerti isi hati ku ini????????masihkah aku bertahta di hati mu???????jujur lah pada ku.........tidak lebih aku inginkan pada mu, cukuplah hanya jawapan yang jujur......mungkin aku masih belum bisa mengerti.....tetapi jangan kau bohongi cinta ku ini.....

hanya satu doa ku.........kuharap engkau sentiasa bahagia, pasti ku juga begitu.....aku akan tetap terus tersenyum, gembira......melihat kau bahagia.....dan yang pasti, cinta ku ini tidak pernah akan terhenti.....engkau yang petama dan terakhir bertakhta di hati ini.

No comments:

Post a Comment